Miejsce pracy: Olsztyn, powiat olsztyński, powiat lidzbarski, powiat elbląski, powiat szczycieński, powiat mrągowski, powiat kętrzyński, powiat bartoszycki, powiat braniewski, powiat piski Twoim zadaniem będzie: Współpraca oraz budowanie długofalowych...
5 powodów, by pojawić się na targach pracy
Nie ulega wątpliwości, że jednorazowy udział w targach pracy nikomu nie daje gwarancji znalezienia zatrudnienia, ale wszelkie branżowe wydarzenia dają wiele innych możliwości.
Jakie korzyści mogą odnieść kandydaci poszukujący pracy?
- Poznanie lokalnego rynku pracy
Zwykle na targach zjawiają się najwięksi gracze. Dzięki takim wydarzeniom bezrobotni mogą dotrzeć do najważniejszych lokalnych firm, poznać ich pozycję w branży, plany dotyczące rozwoju, a przede wszystkim oczekiwania pracodawców. To tutaj znajdziecie oferty pracy w Elblągu, zarówno dla specjalistów, jak i pracowników niższego szczebla.
- Znajomości
To nie tylko okazja, by poznać potencjalnego szefa, ale też spotkać dawno niewidzianych kolegów z branży, czy też nawiązać nowe relacje z trenerami, czy doradcami zawodowymi.
- Zdobycie doświadczenia
Większość ofert pracy w Elblągu jest kierowana do osób z doświadczeniem. W giełdach pracy biorą udział również firmy, które przygotowują oferty staży i praktyk dla młodych ludzi.
- Podnoszenie kwalifikacji
Targi pracy organizowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu umożliwiają poszerzanie wiedzy z zakresu przedsiębiorczości i psychologii. Takie wydarzenia mogą stanowić dla wielu motywację do zapisania się na przyszłościowe studia lub szkolenie. W końcu wielu bezrobotnych to osoby, których wykształcenie nie odpowiada aktualnym wymogom rynku pracy.
- Konsultacje z ekspertami
Pomysłodawcy elbląskich targów pracy przewidują też możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji. Porad udzielają nie tylko doradcy zawodowi, ale też pracownicy instytucji, takich jak Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Urząd Skarbowy czy Państwowa Inspekcja Pracy.
Targi pracy to wydarzenia, na które powinni wybrać się uczniowie, studenci oraz osoby, które biorą pod uwagę zmianę profilu zawodowego, a także pracodawcy. Udział w takich akcjach pozwala im umacniać wizerunek przedsiębiorstwa, poszerzać bazę kandydatów, a także obserwować konkurencję.