Asystent

Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
Asystent
Miejsce pracy: Elbląg
Numer: StPr/25/1044
OBOWIĄZKI:
Wykonywanie badań w zakresie Oddziału Badania Żywności, opracowanie i wdrażanie obliczeń komputerowych w zakresie działania Oddziału, prowadzenie dokumentacji i zapisów z monitorowania wyposażenia, przestrzeganie dyscypliny pracy oraz przepisów bhp i p.poż, wykonywanie innych czynności poleconych przez kierownikaData rozpoczęcia pracy:Wrzesień 2025I zmiana godziny pracy: 07.30-15.05
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wykształcenie: wyższe chemiczne lub pokrewne.Dodatkowo: specjalizacja lub studia podyplomowe mające zastosowanie w realizacji zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej, min. 2 lata pracy w badawczym labolatorium akredytowanym, wiedza z zakresu analiz statystycznychw labolatorium, umiejętność prawidłowej interpretacji matod badawczych, bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, mile widziane doświadczenie pracy w labolatorium chemicznym oraz na stanowisku kierowniczym.

Miejsce pracy:

Elbląg


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 10 554,42 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu



Sprawdź najnowsze ogłoszenia Pracodawców z Elbląga i okolic:

Pracownik produkcyjny-spawacz

Spawanie zabezpieczeń przemysłowychJedna zmiana - 8-16Oferta pracy w ramach DIWSP dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Elbląg Wymagania inne: Wykształcenie zawodowe mechaniczne-mile widziane. Umiejętność spawania wymagana, mile widziana umiejętność...

Szwaczka

szycie na maszynachprace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne:

Specjalista / podinspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych

Prowadzenie spraw dotyczących wykonania obowiązku meldunkowego czynnością materialno techniczną obywateli polskich i cudzoziemców;nadawanie nr PESEL obywatelom polskim i cudzoziemcom;prowadzenie Rejestru zastrzeżeń numerów PESEL;udostępnianie danych z...