Praca Elbląg / Oferty pracy / Magister Farmacji

Magister Farmacji

Ogłoszenie numer: 10313525, z dnia 2025-10-11

Klient portalu Praca.pl

Magister Farmacji

Miejsce pracy: Elbląg

 

Opis stanowiska

  • Indywidualne doradztwo farmaceutyczne i dobór terapii.
  • Prowadzenie szczepień ochronnych oraz wystawianie recept refundowanych.
  • Monitorowanie stanu asortymentu, w tym wprowadzanie nowości rynkowych.
  • Dbanie o bezpieczeństwo obsługi – stosowanie procedur i środków ochrony.

Wymagania

  • Dyplom farmaceuty oraz aktualne prawo wykonywania zawodu.
  • Uprawnienia do wykonywania szczepień i kwalifikacji do e‑Zdrowia.
  • Empatia, komunikatywność i umiejętność samodzielnej organizacji pracy.
  • Chęć współpracy w zespole i zaangażowanie w rozwój standardów.

Oferujemy

  • Umowę o pracę i elastyczny grafik dostosowany do Twoich potrzeb.
  • Dostęp do fachowych szkoleń, programów mentorskich i ścieżek awansu.
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, platforma e‑learningowa do nauki języków.
  • Wsparcie relokacyjne oraz program rekomendacji pracowniczych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Sprawdź najnowsze ogłoszenia Pracodawców z Elbląga i okolic:

Inżynier budowy

- przygotowanie procesu rozpoczęcia budowy;- analiza i weryfikacja dokumentacji technicznej i projektowej, rozpracowywanie projektów w programie komputerowym Autocad;- przygotowanie planu zamówień materiałów, urządzeń itp.- wypełnianie obowiązków...

Kucharz

Przygotowywanie posiłków.Dwie zmiany w godzinach 10:00-18:00, 16:00- 24:00.Oferta w ramach DIWSP dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Elbląg Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: Doświadczenie lub...

Audytor wewnętrzny

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1.przeprowadzanie audytu wewnętrznego w gminie oraz jej jednostkach organizacyjnych,2.ocena systemu kontroli zarządczej, o której mowa w dziale VI ustawy o finansach publicznych,3.prowadzenie zadań audytu wewnętrznego, w...