Przygotowywanie, publikowanie i aktualizowanie treści na miejskich profilach społecznościowych, przygotowywanie komunikatów reklamowych, tekstów promocyjnych i haseł; przygotowywanie i publikowanie w czasie rzeczywistym relacji z udziału w wydarzeniach...
Specjalista / podinspektor ds. mediów społecznościowych w departamencie promocji i turystyki
Urząd Miejski w Elblągu
Specjalista / podinspektor ds. mediów społecznościowych w departamencie promocji i turystyki
Miejsce pracy: Elbląg
Numer: StPr/25/1215
OBOWIĄZKI:
Przygotowywanie, publikowanie i aktualizowanie treści na miejskich profilach społecznościowych, przygotowywanie komunikatów reklamowych, tekstów promocyjnych i haseł; przygotowywanie i publikowanie w czasie rzeczywistym relacji z udziału w wydarzeniach kulturalnych i promocyjnych;prowadzenie i aktualizacja stron internetowych;przygotowywanie materiałów wizualnych (grafik, plakatów) w programach graficznych; prowadzenie kampanii mailingowych; współpraca zespołowa w zakresie prowadzonych projektów promocyjnych;tworzenie newslettera (redakcja merytoryczna i techniczna); prowadzenie dokumentacji w zakresie zamówień publicznych; ochrona danych osobowych zgromadzonych w zbiorach tradycyjnych (rejestry, kartoteki, skorowidze, księgi, wykazy i inne zbiory ewidencyjne) jak również wpisanych w technice komputerowej przed dostępem osób nieupoważnionych, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem; prowadzenie, przechowywanie oraz archiwizowanie dokumentów w zakresie prowadzonych przez siebie spraw zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Czas pracy: pełny etat, godziny pracy: pn, śr, czw 07.30-15.30, wt 07.30-16.30, pt 07.30-14.30Przewidywany termin rozpoczęcia pracy wrzesień 2025r.Wynagrodzenie od 5550 zł brutto w zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata i doświadczenia zawodowego - zgodnie z regulaminem wynagradzania
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne:obywatelstwo polskie o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych; wykształcenie wyższe lub średnie; co najmniej 3 lata stażu pracy przy wykształceniu średnim; znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego; obsługa komputera - pakiet MS Office; bardzo dobra znajomość serwisów / mediów społecznościowych i zagadnień związanych z wykorzystaniem social media w marketingu; wiedza i umiejętności w organizowaniu akcji promocyjnych lub kampanii społecznych; umiejętność obsługiwania aplikacji mobilnych; umiejętność redagowania tekstów; znajomość narzędzi: Google Ads, Google Analytics oraz innych narzędzi służących do mierzenia ruchu na stronach WWW i optymalizacji kampanii online; bardzo dobra znajomość obsługi programów graficznych; umiejętności w zakresie kompleksowej organizacji imprez (o charakterze masowym i artystycznym); umiejętność analitycznego myślenia;myślenie strategiczne; umiejętności negocjacyjne; umiejętność pracy w zespole; samodzielność w działaniu i odpowiedzialność, obowiązkowość, lojalność, systematyczność i skrupulatność; wysokie umiejętności interpersonalne i kreatywność; umiejętność nawiązywania kontaktów, komunikatywność; niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe; zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia.Więcej informacji o naborze znajduje się na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Elblągu.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Opis wynagrodzenia:
Elbląg
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 550 PLN
Opis wynagrodzenia:
W zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata - zgodnie z regulaminem wynagradzania
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu