Praca Elbląg / Oferty pracy / Specjalista/ podinspektor ds. ochrony przeciwpowodziowej i zarządzania kryzysowego

Specjalista/ podinspektor ds. ochrony przeciwpowodziowej i zarządzania kryzysowego

Urząd Miejski w Elblągu
Specjalista/ podinspektor ds. ochrony przeciwpowodziowej i zarządzania kryzysowego
Miejsce pracy: Elbląg
Numer: StPr/25/1623
OBOWIĄZKI:
Opracowanie, wdrożenie i aktualizacja Miejskiego Planu Zarządzania Kryzysowego; opracowanie, wdrożenie i aktualizacja Planu Operacyjnego Ochrony Przed Powodzią dla miasta Elbląg; przygotowanie struktur, sił i środków do działania w sytuacji kryzysowej; prowadzenie monitoringu przewidywanych zagrożeń i planowanie przedsięwzięć związanych z reagowaniem i usuwaniem ich skutków; udział w zapewnieniu funkcjonowania Miejskiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego, w tym dostarczanie niezbędnych informacji i dokumentowanie jego prac oraz koordynowanie prac i szkoleń Grup Roboczych Miejskiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego; udział w planowaniu, organizowaniu, przygotowywaniu i prowadzeniu szkoleń, ćwiczeń i treningów z zakresu zarządzania kryzysowego; prowadzenie magazynu przeciwpowodziowego. Prowadzenie zakupów, dokumentacji, kontrola magazynowanych materiałów oraz kontrola zasobów przekazanych jednostkom w ramach użyczenia lub składowanych w ramach porozumień. Okresowy przegląd zasobów i przygotowanie ich do użycia; obsługa Mobilnego Systemu Ochrony Przeciwpowodziowej; przygotowanie materiałów związanych z oceną stanu zabezpieczenia przeciwpowodziowego miasta.Czas pracy: pełny etat, godziny pracy: pn, śr, czw 07.30-15.30, wt 07.30-16.30, pt 07.30-14.30Przewidywany termin rozpoczęcia pracy -listopad 2025Wynagrodzenie od 5550 zł brutto - 7640 zł brutto w zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata i doświadczenia zawodowego - zgodnie z regulaminem wynagradzania
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

2.Wymagania niezbędne:obywatelstwo polskie; wykształcenie wyższe; minimum pół roku stażu pracy w administracji publicznej; znajomość ustaw weryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej i/lub testu: o zarządzaniu kryzysowym, o ochronie ludności i obronie cywilnej, o ochotniczych strażach pożarnych, o Państwowej Straży Pożarnej, o stanie wyjątkowym, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych); umiejętność pracy w zespole; umiejętność planowania i organizacji pracy; obsługa komputera - pakiet MS Office; umiejętność samodzielnego planowania i organizacja pracy własnej; umiejętność analitycznego myślenia; umiejętność współpracy; komunikatywność, dokładność, terminowość, odpowiedzialność; niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe; zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe: doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z problematyką powodziową oraz zarządzania kryzysowego.

Miejsce pracy:

Elbląg


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 550 PLN


Opis wynagrodzenia:

W zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata - zgodnie z regulaminem wynagradzania

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu



Sprawdź najnowsze ogłoszenia Pracodawców z Elbląga i okolic:

Inżynier budowy

- przygotowanie procesu rozpoczęcia budowy;- analiza i weryfikacja dokumentacji technicznej i projektowej, rozpracowywanie projektów w programie komputerowym Autocad;- przygotowanie planu zamówień materiałów, urządzeń itp.- wypełnianie obowiązków...

Kucharz

Przygotowywanie posiłków.Dwie zmiany w godzinach 10:00-18:00, 16:00- 24:00.Oferta w ramach DIWSP dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Elbląg Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: Doświadczenie lub...

Audytor wewnętrzny

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1.przeprowadzanie audytu wewnętrznego w gminie oraz jej jednostkach organizacyjnych,2.ocena systemu kontroli zarządczej, o której mowa w dziale VI ustawy o finansach publicznych,3.prowadzenie zadań audytu wewnętrznego, w...